სსიპ
ასპინძის მუნიციპალიტეტის სოფელ ტოლოშის საჯარო
სკოლა
2018-2019ს/
წ.
სადამრიგებლო პროგრამა
კლასი: მეორე დამრიგებელი: რუსუდან ზაზაძე
მიზანი
ჩემი მიზანია
სადამრიგებლო კლასთან მუშაობა ემყარებოდეს ზოგადი განათლების ეროვნულ მიზნებს,
რათა კლასში სწორად
ვმართო სასწავლო პროცესი.დავეხმარო მოსწავლეებს ახალ, საქმიან გარემოსთან ადაპტაციაში,
ჩამოვუყალიბო ელემენტარული სასწავლო ჩვევები. ხელი შევუწყო მოსწავლეებში გონებრივი
და ფიზიკური უნარების განვითარებას, თანამშრომლობითი და მეგობრული ატმოსფეროს შექმნას.
მოსწავლეებს დავეხმარო ოჯახის, საზოგადოების
და სახელმწიფოს წინაშე საკუთარი უფლება-მოვალეობების გაცნობიერებაში. რეგულარულად ჩავატარო სადამრიგებლო საათი,რათა მოსწავლეებს
დავეხმარო კრიტიკული, ანალიტიკური და შემოქმედებითი აზროვნების განვითარებაში.ვაწარმოო
მოსწავლეთა აკადემიური მოსწრების მონიტორინგი და
მათი შედეგები დროულად ვაცნობო მშობლებს. ვითანამშრომლო
მშობლებთან და აქტიურად ჩავრთო ისინი სასკოლო ცხოვრებაში.
მე, როგორც აღმზრდელი
Ø ვიქნები მასწავლებელი-ფასილიტატორი,
მოსწავლეებს დავეხმარები ცოდნის ეფექტურად აგებაში.
Ø სწავლების პროცესში გავითვალისწინებ, კოგნიტური განვითარების თუ რომელ
სტადიაზე იმყოფება თითოეული მოსწავლე, რათა უკეთ შევძლო მათი დახმარება.
Ø ვიზრუნებ მოსწავლეთა სოცილური უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბებაზე.
Ø გამოვიყენებ ყველა სტრატეგიას იმისათვის, რომ ხელი შევუწყო მოსწავლეებში თვითრეგულაციის განვითარებას.
Ø ვიზრუნებ
მოსწავლეებში მრავალმხრივ ინტელექტის
განვითარებაზე.
Ø შევქმნი ისეთი გარემოს, სადაც თითოეული მოსწავლე იგრძნობს საკუთარ მნიშვნელობასა და განუმეორებლობას.
მუშაობის
პრინციპი
Ø აღზრდის მთლიანობა;
Ø შემოქმედი, აქტიური პიროვნების აღზრდა;
Ø მოსწავლეთა ჩართულობა;
Ø თანამშრომლობის პრინციპის დაცვა.
სააღმზრდელო
საათის თემები მოიცავს შემდეგ მიმართულებებს
Ø პიროვნული და მორალური განვითარება;
Ø გარემოსდაცვითი კულტურა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი;
Ø ცხოვრების ჯანსაღი წესის პოპულარიზაცია;
Ø უსაფრთხოება და ძალადობისგან თავისუფალი სკოლის პოპულარიზაცია;
Ø მოქალაქეობრივ-პატრიოტული ცნობიერების ამაღლება;
Ø თვალსაწიერის გაფართოება(ესგ.მე-6 მუხლის მე-3 პუნქტის „ბ“
ქვეპუნქტი).
რეგულარულად, კვირაში ერთხელ
ჩავატარებ კლასის საათს, რომელიც ორიენტირებული იქნება წიგნიერების კომპეტენციის
გაძლიერებაზე შემდეგი მეთოდებით:
Ø კითხვის ტექნიკის გაძლიერებით;
Ø წაკითხულის განხილვა-გააზრებით;
Ø ანალიზის უნარის განვითარებით;
Ø მსჯელობის უნარის განვითარებით;
Ø პრეზენტაციის უნარის განვითარებით;
Ø
შემოქმედებითი
უნარების განვითარებით... (ესგ.მე-6 მუხლის მე-3 პუნქტის „
“
ქვეპუნქტი).
2018- 2019 სასწავლო წელს შესასრულებელი სამუშაოები
შესასრულებელი საკითხები
|
აქტივობა , მიზანი
|
დრო
|
შენიშვნა
|
საორგანიზაციო საკითხების
მოგვარება
|
მოსწავლეებთან ერთად დავაწესებ მორიგეობის სიას, გამოიკვრება გაკვეთილების ცხრილი. ყველა ერთად ვიზრუნებთ საკლასო ოთახის მოვლა-
მოწესრიგებაზე.
ამით მოსწავლეები გაითავისებენ, რომ სკოლა მათი საკუთრებაა.
|
17. 09.2018.
|
|
მოსწავლის ქცევის კოდექსის გაცნობა
|
მოსწავლეებს და მშობლებს გავაცნობ
ქცევის კოდექსს, შინაგანაწესს.
ერთობლივად შევიმუშავებთ საკლასო ოთახის ქცევის წესებს, რომელთა დაცვა-
შესრულება სავალდებულო იქნება.
ქცევის კოდექსის მიზანია დანერგოს მოსწავლის ქცევის ერთიანი წესები. ხელი შეუწყოს მოსწავლის მიარ საკუთარი ქცევის მართვას, მოსწავლეთა დისციპლინისა
და უსაფრთხო სასწავლო გარემოს დამკვიდრებას.
|
22.09.2014.
|
|
მოსწავლეთა დოკუმენტაციის მოწესრიგება და საკლასო ჟურნალის წარმოება.
|
ვიზრუნებ მოსწავლეთა პირადი საქმის წარმოებაზე. წარვმართავ ჩემ საქმიანობას ყოველდღიური თვალყურის დევნებით მოსწავლეთა დასწრებაზე, ამ მიზნით ვაწარმოებ გაცდენა-დაგვიანების ჟურნალს.უმიზეზო გაცდენა-დაგვიანების შემთხვევაში
მივიღებ შესაბამის ზომებს. ( მშობელს ან მეურვეს დროულად დავუკავშირდები და დავადგენ
მიზეზს.საჭიროების შემთხვევაში საქმის
კურსში ჩავაყენებ სკოლის დირექციას.
ამით ხელს შევუწყობ გაცდენების მინიმუმამდე დაყვანას.
|
სისტემატიურად
|
|
შეფასების რუბრიკების
შემუშავება
|
რადგან დაწყებით კლასებში არ
ხდება ქულობრივი შეფასება,ორიენტირებული ვიქნები განმავითარებელ შეფასებაზე.
ვიმოქმედებ კათედრის სხდომაზე შემუშავებულუი ჰოლისტური და ანალიტიკური სქემები
შესაბამისად.
წინასწარ შემუშავებული
შეფასების რუბრიკები და სქემები ხელს შეუწყობს შეფასების სანდოობას,
ობიექტურობას, საჯაროობასა და გამჭვირვალობას
იხ. დანართი #1
|
სასწავლო წლის დასაწყისში
|
|
კლასის საათის
ჩატარება
|
აღმზრდელობითი საათი
ხელს უწყობს მოსწავლეების პიროვნულ და სოციალურ განვითარებას. აყალიბებს ნდობისა და პატივისცემის ატმოსფეროს.
კლასის საათის ბოლოს მოხდება მოსწავლისაგან
უკუკავშირის მიღება: რა გაიგეს და ისწავლეს მოსწავლეებმა შეხვედრაზე ახალი, რა იყო მათთვის განსაკუთრებით
საინტერესო, რა ნაკლებად საინტერესო ან პრობლემური.
კლასის საათის თემები იხ.დანართი #2
|
კვირაში ერთხელ
|
|
მშობელთა აქტიური ჩართვა სასკოლო ცხოვრებაში
|
მოვაწყობ მშობელთა ერთობლივ კრებებს და
მათთან ინდივიდუალური შეხვედრებს. მშობელთან
ურთიერთობისას გამოვიყენებ კომუნიკაციის სხვადასხვა ხერხს:წერილობით, ვერბალურს.მშობელი სისტემატიურად იქნება ინფორმირებული თავისი შვილის აკადემიური მოსწრების შესახებ. გავაცნობ თუ რას ვგეგმავ წლის ან სემესტრის განმავლობაში, რა ცოდნას მიიღებს მოსწავლე, რა შედეგს უნდა მიაღწიიოს მან სასწავლო წლის ბოლოს.
ამასთან,
მუშაობისას მივიღებ და გავითვალისწინებ მშობელთა მიერ წამოყენებულ წინადადებებს
სირთულეების წარმოშობის შემთხვევაში ერთობლივად
მოხდება მათი დაძლევის გზის ძიება.
|
სასწავლო წლის განმავლობაში
ხუთჯერ ან საჭიროების შემთხვევაში
|
|
სასკოლო ზეიმები და ექსკურსიები
|
მოვაწყობთ სასწავლო ექვსკურსია
- ლაშქრობებს, ასევე საკლასო და სასკოლო ღონისძიებებს
ამით მოსწავლეები გაეცნობიან საქართველოს
ბუნებასა და ისტორიულ ძეგლებს. ეს მოსწავლის
მრავალმხრივ განვითარებას შეუწყობს ხელს
|
პერიოდულად
|
|
მოსწავლის ფსიქოლოგიური პორტრეტი
|
მოვახდენ მოსწავლეთა პედაგოგიურ-ფსიქოლოგიურ
დახასიათებას
|
წლის ბოლოს
|
|
სასწავლო წლის შეჯამება
|
კათედრის წევრებთან შეხვედრისას 2018-19 სასწავლო
წლის შედეგებს განვიხილავთ
|
სასწავლო წლის ბოლოს
|
|
დანართი #1
კითხვისა და ზეპირმეტყველების აქტივობის შეფასების ცხრილი
მოსწავლის სახელი და გვარი:
კლასი: მეორე
|
|||||
დაკვირვების
თარიღი
|
აქტივობის სახე და შეფასების ინდიკატორი
|
აქტივობის სიხშირე
|
|||
ყოველთვის
|
უმეტესად
|
ზოგჯერ
|
არასოდეს
|
||
|
ტექსტების კითხვა
|
|
|
|
|
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ტექსტის უშეცდომოდ, მთლიანი სიტყვებით,
თანაბარი ტემპით, სწორი ინტონაციით კითხვა
|
|
|
|
|
|
მოსწავლეს შეუძლია გაგრძელებით კითხვა
|
|
|
|
|
|
მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის მითითებით, კონკრეტული ეპიზოდის პოვნა,
არეული ტექსტის დალაგება და წაკითხვა
|
|
|
|
|
|
|
ლექსიკონის დამუშავება
|
|
|
|
|
მოსწავლემ იცის, სად უნდა ეძებოს უცნობი სიტყვის გნმარტება
|
|
|
|
|
|
მოსწავლეს შუძლია განმარტებული სიტყვის გამოყენება მნიშვნელობის ადეკვატურად
|
|
|
|
|
|
მოსწავე იგებს განმარტებული სიტყვის ნიუანსს კონტექსტის მიხედვით
|
|
|
|
|
|
|
მართლწერაზე დაკვირვება
|
|
|
|
|
მოსწავლე აქტიურად მონაწილეობს სიტყვის მართლწერის რუბრიკის დამუშავებაში
|
|
|
|
|
|
მოსწავლეს შეუძლია სწორად დაწერილი სიტყვის გარჩევა მისი არამართებული
ფორმისგან
|
|
|
|
|
|
მოსწავლე პოულობს მითითებულ სიტყვას ტექსტში
|
|
|
|
|
|
|
კითხვებზე პასუხის გაცემა
|
|
|
|
|
მოსწავლე აქტიურად მონაწილეობს კითხვებზე პასუხის გაცემა
|
|
|
|
|
|
მოსწავლე იძლევა შინაარსობრივად სწორ პასუხებს
|
|
|
|
|
|
მოსწავლე იყენებს სრული პასუხების ფორმას
|
|
|
|
|
|
|
ზეპირი ლიტერატურული, ლექსიკური, გრამატიკული და სააზროვნო
სავარჯიშოები
|
|
|
|
|
მოსწავლე აკეთებს სავარჯიშოებს სწორად
|
|
|
|
|
|
მოსწავლე აქტიურად მონაწილეობს სავარჯიშოების შესრულებაში
|
|
|
|
|
|
მოსწავლეს შეუძლია მითითებული შეცდომის გასწორება
|
|
|
|
|
|
|
თხრობა
|
|
|
|
|
მოსწავლე თანმიმდევრულად გადმოსცემს სხვადასხვა ტიპის ტექსტის შინაარსს
|
|
|
|
|
|
იგებს და გადმოსცემს ნაწარმოების დედააზრსს
|
|
|
|
|
|
მოსწავლე მოყოლისას მეტყველებს უშეცდომოდ, ხანგრძლივი პაუზების გარეშე
|
|
|
|
|
|
შეჯამება
|
|
|
|
|
წერითი აქტივობის შეფასების ცხრილი
მოსწავლის გვარი,
სახელი, კლასი
|
|||||
დაკვირვების თარიღი
|
აქტივობის სახე და შფასების ინდიკატორი
|
აქტივობის სიხშირე
|
|||
ყოველთვის
|
უმეტესად
|
ზოგჯერ
|
არასოდეს
|
||
|
საკლასო წერიტი სამუშაო
|
|
|
|
|
მოსწავლე წერს
გამართული კალიგრაფიით;
|
|
|
|
|
|
მოსწავლე იგებს
ინსტრუქციას და სწორად ასრულებს საკლასო სამუშაოს;
|
|
|
|
|
|
მოსწავლეს შეუძლია
საკლსო წერითი სამუშაოს კლასში გარჩევის შემდეგ საკუთარი შეცდომის პოვნა და გასწორება;
|
|
|
|
|
|
|
საშინაო წერილი დავალება
|
|
|
|
|
მოსწავლე ასრულებს
საშინაო დავალებას;
|
|
|
|
|
|
საშინაო დავალების
რვეული მოწესრიგებული აქვს და სუფთად ასრულებს სამუშაოს
|
|
|
|
|
|
მოსწავლე ყურადღებით
ეკიდება დაშვებული შეცდომების გასწორებას
|
|
|
|
|
|
შეჯამება
|
|
|
|
|
შერეული
აქტივობების ცხრილი
მოსწავლის გვარი,სახელი,კლასი
|
|||||
დაკვირვების თარიღი
|
აქტივობის სახე და შეფასების
ინდიკატორი
|
|
|||
ყოველთვის
|
უმეტეს შემთხვევაში
|
ზოგჯერ
|
არასდროს
|
||
|
დამოუკიდებლად კითხვა
|
|
|
|
|
მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის
ჩუმად, დამოუკიდებლად წაკითხვა და გაგება- სწორად ასრულებს საკონტროლოდ განკუთვნილ
სამუშაოებს
|
|
|
|
|
|
მოსწავლეს ბოლომდე მიჰყავს
დამოუკიდებელი საკითხავი სამუშაო;
|
|
|
|
|
|
მოსწავლეს შეუძლია საკუთარი
შეცდომების შემჩნევა და გასწორება დაფაზე წარმოდგენილი სწორი პასუხების მიხედვით;
|
|
|
|
|
|
|
კითხვის უნარ-ჩვევების განსავითარებელი სავარჯიშოები
|
|
|
|
|
მოსწავლე იგებს სავარჯიშოს
ინსტრუქციას და დამოუკიდებლად ასრულებს მას;
|
|
|
|
|
|
მოსწავლე ბოლომდე ასრულებს
სავარჯიშოს ;
|
|
|
|
|
|
მოსწავლეს შეუძლია საკუთარი
შეცდომების შემჩნევა და გასწორება დაფაზე წარმოდგენილი სწორი პასუხების მიხედვით.
|
|
|
|
|
|
შ ე ჯ ა მ ე ბ ა
|
|
|
|
|
მათემატიკა მოსწავლის
სახელი და გვარი:................................................
კრიტერიუმი
|
ყოველთვის
|
ხშირად
|
იშვიათად
|
არასდროს
|
შეუძლია შეკრებისა და
გამოკლების გამოყენება მარტივი მათემატიკური ამოცანების ამოხსნისას
|
|
|
|
|
აწესრიგებს საგნების
თვისობრივ მონაცემებს
|
|
|
|
|
შეუძლია მონაცემთა დაჯგუფება
|
|
|
|
|
ახდენს შეკრება გამოკლების
თვალსაჩინოდ დემონსტრირებას, განსაზღვრავს განსხვავებას(მაგ: რამდენით გაიზარდა/
შემცირდა რიცხვი)
|
|
|
|
|
შეუძლია 100-ის ფარგლებში
ერთმანეთს შეუსაბამოს რიცხვები, რიცხვითი სახელები, რაოდენობები და რიგი
|
|
|
|
|
ახდენს რიცხვების განახევრება/
გაორმაგებას
|
|
|
|
|
ადარებს რაოდენობებს
100-ის ფარგლებში, იყენებს შესაბამის ტერმინებს(<, >,=)
|
|
|
|
|
ამოიცნობს და ასახელებს
ბრტყელ ფიგურებს (სამკუთხედი, ოთხკუთხედი, ხუთკუთხედი, წრე...)
|
|
|
|
|
ახდენს ფიგურათა ზომების
შედარებას და დადგენას
|
|
|
|
|
მუსიკა
მოსწავლის სახელი და გვარი:................................................
კრიტერიუმი
|
ყოველთვის
|
ხშირად
|
იშვიათად
|
მღერის მარტო/ სხვებთან ერთად
|
|
|
|
სხეულის მოძრაობით გამოსცემს მუსიკის მოსმენით გამოწვეულ
ემოციას
|
|
|
|
გამოხატავს დადებით/უარყოფით დამოკიდებულებას მოსმენილი
მუსიკის მიმართ
|
|
|
|
სწორად წარმოთქვამს ნასწავლ ტერმინებს
|
|
|
|
განმარტავს ტერმინებს
|
|
|
|
იცავს ქცევის ნორმებს სხვისი სიმღერის/ საუბრის დროს
|
|
|
|
ბუნებისმეტყველება მოსწავლის
სახელი და გვარი:
.........................
კრიტერიუმი
|
კარგად
|
საშუალოდ
|
ცუდად
|
მოსწავლე ამოიცნობს და ასახელებს საგნებსა და მოვლენებს
|
|
|
|
შეუძლია აზრის მკაფიოდ ჩამოყალიბება
|
|
|
|
მსგავსი და განსხვავებული ნიშნების მიხედვით საგნებისა
და მოვლენების დაჯგუფება
|
|
|
|
ცხრილებისა და დიაგრამების შედგენა -შევსება
|
|
|
|
შესასწავლ საკითხთან მიმართებაში ადეკვატური კითხვების
ჩამოყალიბება
|
|
|
|
პრეზენტაცია- ცოდნისა და უნარის გამოტანა
|
|
|
|
უფრთხილდება და უვლის პირად, თანაკლასელების ნივთებს
და სასკოლო ინვევტარს.
|
|
|
|
ასახელებს პირადი ჰიგიენის ნივთებს, აღწერს მათ დანიშნულებას
და მოხმარების წესებს
|
|
|
|
პრეზენტაცია
მოსწავლის სახელი და გვარი:................................................
კრიტერიუმი
|
ყოველთვის
|
ხშირად
|
იშვიათად
|
აუდიტორიასთან ამყარებს
კონტაქტს /ფლობს აუდიტორიას
|
|
|
|
საუბრობს გამართულად,
შეუძლია აზრის მკაფიოდ ჩამოყალიბება
|
|
|
|
იყენებს თვალსაჩინოებას
|
|
|
|
ადეკვატურად პასუხობს
აუდიტორიის შეკითხვებს
|
|
|
|
შეუძლია თვითშეფასება
|
|
|
|
დანართი # 2
პირველი
სემესტრის კლასის საათის თემები:
#
|
თემა
|
მიმართულება
|
მიზანი
|
თარიღი
|
1
|
ზაფხულის შთაბეჭდილებები.
არდადეგებზე შეძენილი ცოდნა.წაკითხული წიგნები/ რით განსხვავდებით პირველკლასელებისგან?(კითხვის, ანგარიშის, წერის ფლობა)
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
მოსწავლეს განუვითარდეს
საკუთარი აზრის (შთაბეჭდილებების) ნათლად ჩამოყალიბების და გადმოცემის უნარი. მსგავსება-განსხვავების დანახვის უნარის განვითარება
|
17.09.2018
|
2
|
საკლასო წესების შემუშავება.რომელი წესების დაცვა დაგვეხმარება სწავლაში?
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
მოსწავლემ საკლასო წესების
შმუშავებაში მიიღოს აქტიური მონაწილეობა. ჩამოუყალიბდეს წესებისადმი დამორჩილების
სურვილი
|
25.09.2018
|
3
|
დღის რეჟიმი, დასვენებისა და სასწავლო პროცესის დროს განსხვავებული საქმიანობები.მათი
დაგეგმვის აუცილებლობა
|
ცხოვრების ჯანსაღი წესის პოპულარიზაცია
|
მოსწავლემ გააცნობიეროს დღის რეჟიმის დაგეგმვის აუცილებლობა
|
01.10.18
|
4
|
მეორეკლასელის სირთულეები სკოლაში -სირთულეების „სკივრი“ მაგ.ზოგისთვის
რთულია გაკვეთილზე წყნარად ჯდომა,ზოგისთვის კარნახით წერა.
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
სირთულეების გადალახვის
უნარის განვითარება
|
8.10.2018.
|
5
|
საკუთარი ჯანმრთელობა,როგორც
ფასეულობა.სულიერი და ფიზიკური სიჯანსაღე.
|
ცხოვრების ჯანსაღი წესის
პოპულარიზაცია
|
მოსწავლეებმა შეძლონ
პირადი ჰიგიენის დაცვა და საკუთარ ჯანმრთელობაზე ზრუნვა.
მოსწავლეებში ცხოვრების
ჯანსაღი წესის დამკვიდრება
|
15.10.2018.
|
6
|
თვისებები, რომელთა გამოც
ვირჩევთ მეგობარს; ადამიანური თვისებები;თვისებები,რომლებიც ხელს გვიშლის სწავლასა
და მეგობრობაში.ავტოპორტრეტი
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
მოსწავლემ შეძლოს დადებითი
და უარყოფითი მახასიათებლების გარჩევა.სიკეთის და ტოლერანტობის უნარის განვითარება
|
22.10.2018
|
7
|
მავნე ჩვევების საფრთხე
შინ და გარეთ.საყოფაცხოვრებო ტექნიკის დაუკითხავად გამოყენება.შესვენების დროს კიბეებზე
სირბილი.
|
უსაფრთხოება
|
მოსწავლემ შეძლოს ოჯახში
უსაფრთხოების წესების დაცვა და საყოფაცხოვრებო ტექნიკასთან სიფრთხილის გამოჩენა
|
5.11.18
|
8
|
ავადმყოფობის განვითარების
წყაროები
|
ცხოვრების ჯანსაღიწესი
|
შეძლოს ავადმყოფობის
გავრცელების წყაროების დასახელება
|
12.11.18
|
9
|
მეტყველების კულტურა
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
კულტურული საუბრის უნარის
გამომუშავება
|
19.11.18
|
10
|
ტოლერანტობა
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
საკუთარი და სხვისი პიროვნების
პატივისცემის უნარის გაღრმავება
|
26.11.18
|
11
|
სურვილების ყუთი
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
შეძლონ საკუთარი სურვილების
კლასის წინაშე წარმოჩენა
|
3.12.18
|
12
|
„მეგობრობა გზად და ხიდად“
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
მეგობრობის უნარის განვითარების
ხელშეწყობა
|
10.12.18
|
13
|
„წიგნი ჩვენი მეგობარია“
|
თვალსაწიერის
გაფართოება
|
წიგნიერების დონის ამაღლება
|
17.12.18
|
მეორე
სემესტრის კლასის საათის თემები
#
|
თემა
|
მიმართულება
|
მიზანი
|
თარიღი
|
1
|
klasSi qcevis wesebis SemuSaveba
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
მოსწავლე უშუალოდ ჩაერთოს
საკლასო ოთახის ქცევის წესების შემუშავებაში, რათა მეტი პასუხისმგებლობით დაიცვას
ის
|
21.01.19
|
2
|
ჩემი სამშობლო
|
მოქალაქეობრივ-პატრიოტული
ცნობიერების ამაღლება;
|
მოსწავლეებში პატრიოტული
გრძნობის გაღვივება
|
28.01.19
|
3
|
თანამშრომლობა.
TanamSromlobis mniSvneloba
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
თანამშრომლობითი უნარების
განვითარება. კლასში თანამშრომლობითი ატმოსფეროს შექმნა
|
4.02.19
|
4
|
moswavlis valdebulebebi, pasuxismgeblobis grZnoba
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
მოსწავლემ გააცნობიეროს
საკუთარი ვალდებულებები.განუვითარდეს პასუხისმგებლობის გრძნობა
|
11.02.19
|
5
|
მეგობრობა, მეგობრობის
უნარი
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
მოგობრობის უნარის განვითარება
|
18.02.19
|
6
|
ტყუილი, ნივთების დაუკითხავად აღება,მოუთმენლობა, სიფიცხე.
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
მოსწავლემ გააცნობიეროს
ტყუილის (მოუთმენლობა, სიფიცხე) მავნებლობა საკუთარი თავისთვის და გარშემომყოფთათვის
|
25.02.19.
|
7
|
ჯანსაღიცხოვრების წესი,
სპორტი, სასარგებლო პროდუქტები,დროულად დაძინება.კომპიუტერის გამოყენებისა და ტელევიზორის
ყურების რეგლამენტი.
|
ცხოვრების ჯანსაღი წესის
პოპულარიზაცია.
|
შევძლოთ მოსწავლეებშიცხოვრების
ჯანსაღი წესის დმკვიდრება
|
11.03.19.
|
8
|
სირთულეების დაძლევის
გზებზე ფიქრი, სტრატეგიების შემუშავება, კონფლიქტების მოგვარება,კონფლიქტების გამომწვევი
მიზეზები.
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
მოსწავლემ შეძლოს კონფლიქტების
გამომწვევი მიზეზების პოვნა და კონფლიქტის მოგვარების გზების ძიება
|
18.03.19
|
9
|
გარემოს სისუფთავეზე
ზრუნვა.მცენარეების მოვლა
|
გარემოსდაცვითი კულტურის
განვითარება
|
მოსწავლეს განუვითარდეს
გარემოსდაცვითი კულტურა, შეძლოს მცენარეების მოვლა
|
25.03.19
|
10
|
მოგზაურობა ცოდნის სამყაროში
|
თვალსაწიერის გაფართოება
|
მოსწავლეს გაუფართოვდეს
თვალსაწიერი.მოსწავლის ცოდნის დონის ამაღლება
|
01.04.19
|
11
|
ჩვენი პლანეტა დედამიწა
|
გარემოსდაცვითი კულტურის
განვითარება
|
ჩვენი პლანეტის შესახებ ელემენტარული ცნობების მიწოდება
|
8.04.19
|
12
|
მე და ჩემი დედაენა
|
თვალსაწიერის გაფართოება
|
შეძლონ დედაენის როლის
გაცნობიერება
|
15.04.19
|
13
|
როგორ ვიყენებ თავისუფალ დროს
|
ცხოვრების ჯანსაღი წესის
პოპულარიზაცია
|
თავისუფალი დროის რაციონალურად
გამოყენების უნარის განვითარება
|
22.04.19
|
14
|
ისტორიული და კულტურული მნიშვნელობის მქონე ადგილები, ძეგლები, მოვლენები
|
მოქალაქეობრივ-პატრიოტული
ცნობიერება
|
მოსწავლეებში პატრიოტული
სულისკვეთების აღძვრა
|
06.05.19
|
15
|
ზრდილობა ადამიანის ხასიათის საუკეთესო სამკაულია
|
პიროვნული და მორალური
განვითარება
|
მოსწავლემ გააცნობიეროს
ზრდილობის როლი მის ცხოვრებაში
|
13.05.19
|
16
|
წიგნი ცოდნის დედაა
|
თვალსაწიერის გაფართოება
|
გააცნობიერონ წიგნის
როლი ცოდნის შეძენისას
|
20.05.19
|
17
|
რას ნიშნავს სიზარმაცე
|
ცხოვრების ჯანსაღი წესის
პოპულარიზაცია;
|
გააცნობიერონ და დაძლიონ
საკუთარი სიზარმაცე
|
27.05.19
|
18
|
მოგზაურობა ცოდნის სამყაროში
|
თვალსაწიერის გაფართოება
|
წიგნიერების დონის ამაღლება
|
03.06.19
|
19
|
რაში ვლინდება კლასის
ღირსება
|
უსაფრთხოება და ძალადობისგან
თავისუფალი სკოლის პოპულარიზაცია;
|
კლასის, როგორც ერთი მთლიანი გუნდის ,შეკვრა-ორგანიზება
|
10.06.19
|
No comments:
Post a Comment